fbpx

საქართველოს ბანკი და GITA ტექნოლოგიურ სფეროში დასაქმების მხარდასაჭერად თანამშრომლობას იწყებენ

საქართველოს ბანკი და GITA ტექნოლოგიურ სფეროში დასაქმების მხარდასაჭერად თანამშრომლობას იწყებენ

საქართველოს ბანკი, როგორც მაღალი კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე ორგანიზაცია, პროფესიული განვითარების ახალი შესაძლებლობების შექმნას განაგრძობს. სწორედ ამ მიზნით, ბანკი საქართველოს ინოვაციებისა და ტექნოლოგიების სააგენტოსთან პარტნიორობას იწყებს. ბანკსა და GITA-ს შორის თანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა, რომელიც ტექნოლოგიური მიმართულებით ბაზარზე არსებული გამოწვევების დაძლევას ისახავს მიზნად.

საქართველოს ბანკი, როგორც ტექნოლოგიური ბანკი, ამ პარტნიორობით, ერთი მხრივ, მიზნად ისახავს მაღალკვალიფიციური პროფესიონალების მოძიებას, მეორე მხრივ კი, ქვეყანაში IT პროფესიონალების დასაქმების ხელშეწყობას, კვალიფიციური შრომითი რესურსის შექმნასა და საქართველოში ტექნოლოგიების განვითარების მხარდაჭერას მოიაზრებს.

მემორანდუმის ფარგლებში GITA-ს „3000 IT სპეციალისტის გადამზადების პროგრამის“ წარმატებულ მონაწილეებს ექნებათ შესაძლებლობა, დასაქმდნენ საქართველოს ბანკში.

„საქართველოს ბანკის, როგორც ტექნოლოგიური ბანკის, ერთ-ერთი გამოწვევა IT მიმართულებით მაღალკვალიფიციური თანამშრომლების მოძიებაა. სწორედ ამიტომ, ვუერთდებით საქართველოს ინოვაციებისა და ტექნოლოგიების სააგენტოს ტექნოლოგიურ ბაზარზე არსებულ ყველაზე მოთხოვნად და მაღალანაზღაურებად პროფესიებში კვალიფიციური ადამიანური კაპიტალის მომზადება/დასაქმების პროცესში.  გვინდა ხელი შევუწყოთ 3000 IT სპეციალისტის პროგრამის წარმატებულ მონაწილეებს, დასაქმდნენ ისეთ ტექნოლოგიურ კომპანიაში, როგორიც  საქართველოს ბანკია. ჩვენ ამით არ ვჩერდებით და განვაგრძობთ ამ მიმართულებით საინტერესო ინიციატივების მხარდაჭერასა და განხორციელებას“, – აცხადებს საქართველოს ბანკის ინფორმაციული ტექნოლოგიებისა და მონაცემთა მართვის მიმართულების დირექტორი, დავით დავითაშვილი.

ციფრული ეკონომიკის განვითარება ჩვენი ქვეყნის ერთ-ერთი მთავარი პრიორიტეტია, რაშიც კერძო სექტორის მონაწილეობა ძალიან მნიშვნელოვანია. მსოფლიო ბანკთან ერთად ჩატარებულმა კვლევებმა დაგვანახა, თუ რამხელა სივრცე იყო მოთხოვნა-მიწოდებას შორის IT ბაზარზე, ამიტომ მიზნად დავისახეთ მაღალკვალიფიციური კადრების მომზადება ყველაზე მოთხოვნად უნარებში და 3000-ზე მეტ ადამიანს მივეცით შესაძლებლობა, ჰქონოდათ უფასო წვდომა ხარისხიან განათლებაზე და საერთაშორისოდ აღიარებულ სერტიფიკატებზე. ამის შემდგომ კი, გადავწყვიტეთ, ეს ადამიანები იმ კომპანიებთან დაგვეკავშირებინა, რომლებიც მათი დასაქმებით იქნებოდნენ დაინტერესებულნი და მოხარულნი ვართ, რომ საქართველოს ბანკი ერთ-ერთი პირველი იყო ვინც ჩაერთო ამ საქმეში“,- განაცხადა ავთანდილ კასრაძემ, საქართველოს ინოვაციებისა და ტექნოლოგიების სააგენტოს თავმჯდომარემ.

5 ბარიერი, რომელიც სამომხმარებლო სერვისის შემაფერხებელია – ჯერი იანგი

იმის თქმა, რომ ფინანსური მომსახურების სექტორი ჩანაცვლდა ფინანსური ტექნოლოგიით, გარკვეულწილად, რეალობასთან შეუსაბამოა.

რუბრიკის წარმდგენია

Share this post