რა ბედი ელის გენერაციულ AI-ს 2023 წელს?
Generative AI არის ხელოვნური ინტელექტის ერთ-ერთი მიმართულება, რომელიც ეხება ახალი კონტენტის შექმნას მანქანური სწავლების გამოყენებით. ის აცოცხლებს კრეატორების იდეებს წერილობითი ტექსტის, სურათების, მუსიკის ან თუნდაც ვიდეოს სახით. 2022 წელს ხელოვნური ინტელექტის ამ მიმართულებამ პოპულარობა მოიპოვა
თუმცა, გენერაციული ხელოვნური ინტელექტისთვის საუკეთესო ჯერ კიდევ წინ არის და, უკვე მომავალ წელს, ჩვენ დავინახავთ, რომ ამ ტექნოლოგიის გამოყენებით ახალი აპლიკაციების ტალღა წამოვა. ანალიტიკოსები ვარაუდობენ, რომ ინდუსტრია 2030 წლისთვის 110 მილიარდ დოლარს მიაღწევს.
ქვემოთ მოცემულია მთავარი პროგნოზები გენერაციული ხელოვნური ინტელექტის შესახებ 2023 წელს. ეს პროგნოზები ეფუძნება ტექნოლოგიის ამჟამინდელ მდგომარეობას და ასევე იმ ტენდენციებს, რომლებსაც ჩვენ ვხედავთ ინდუსტრიაში.
გენერაციული AI გახდება უფრო მნიშვნელოვანი
ამჟამად, გენერაციული AI ძირითადად გამოიყენება მკვლევრებისა და დეველოპერების მიერ. თუმცა, ეს შეიცვლება 2023 წელს, რადგან ტექნოლოგია უფრო დახვეწილი და მოსახერხებელი გახდება და ამ შესაძლებლობების ინტეგრირებული პლატფორმების რაოდენობა გაიზრდება..
ჩვენ დავინახავთ, რომ აპლიკაციებით, დაწყებული, ელ. ფოსტის დაწერით, სარეკლამო შეთავაზებებით ან პროდუქტის რეკომენდაციებით დამთავრებული, გენერაციულ ხელოვნურ ინტელექტს ექნება მთელი ინდუსტრიების დემოკრატიზაციის პოტენციალი.
გაიზრდება გენერირებული კონტენტის ხარისხი
გენერაციული AI-ს ერთ-ერთი მთავარი კრიტიკა არის ის, რომ მის მიერ წარმოებული კონტენტი საკმარისად რეალისტური არ არის. თუმცა, ჩვენ ვიწინასწარმეტყველებთ, რომ ხელოვნური ინტელექტის მიერ გენერირებული კონტენტის ერთგულება მკვეთრად გაიზრდება 2023 წელს ახალი და უფრო სპეციფიკური პროგრამული უზრუნველყოფის, ხელსაწყოების და აპარატურის გამოჩენით.
ამჟამად, გენერაციული AI-ს გამოყენების მთავარი სარგებელი არის მისი უნარი, დაზოგოს დრო da ფული ყოველდღიურ ამოცანებზე, მაგრამ მომდევნო წლის განმავლობაში ჩვენ ველოდებით ხარისხის მნიშვნელოვან ზრდას მონაცემთა ხელმისაწვდომობის გაზრდის, გაუმჯობესებული ალგორითმების გამო.
მეტი ბიზნესი გამოიყენებს გენერაციულ AI-ს
გენერაციული ხელოვნური ინტელექტი უკვე ბრწყინვალეა ახალი მარკეტინგის, სარეკლამო და შეტყობინებების მასალების შესაქმნელად, ასევე პროდუქტის იდეების გენერირებისთვის. მაგრამ ეს ყველაფერი ცალმხრივი კომუნიკაციის მაგალითებია. თუმცა, მალე, ხელოვნური ინტელექტი ბევრად უკეთესი იქნება ორმხრივი ურთიერთქმედებით, ის შეძლებს მომხმარებლებთან საუბარს, მათი საჭიროებების გაგებას და მათთვის პასუხის გაცემას.
გენერაციული AI გაზრდის გაყიდვებს
კიდევ ერთი სფერო, სადაც გენერაციული ხელოვნური ინტელექტი შეიძლება სასარგებლო იყოს, არის გაყიდვები. AI-ს გამოყენებით მომხმარებლისთვის პერსონალიზებული რეკომენდაციებისა და შეთავაზებების გენერირებისთვის, ბიზნესებს შეუძლიათ, გააუმჯობესონ კონვერტაციის ტარიფები და გაზარდონ გაყიდვები. ჩვენ ვიწინასწარმეტყველებთ, რომ 2023 წელს, როდესაც ბიზნესი დაიწყებს, გააცნობიეროს ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების უპირატესობები ისეთ საკითხებში, როგორიცაა: მომხმარებელთა მომსახურება, გაყიდვები და კლიენტების შენარჩუნება, ჩვენ დავინახავთ, რომ ისინი ენთუზიაზმით მიიღებენ მათ.