როგორ უნდა იმოქმედონ Web3 კრეატორებმა?
ადამიანებს სურთ ერთმანეთთან კავშირი და მათი ცხოვრების მნიშვნელოვანი ელემენტების გაზიარება. მაგრამ კონტენტის შექმნის მიუხედავად, რომლებიც სხვადასხვა სოციალურ პლატფორმებზე გროვდება, მომხმარებლები სანაცვლოდ ძალიან ცოტას იღებენ.
ინოვატორები და დეველოპერები ამას ხედავენ და სურთ შექმნან ახალი ციფრული გამოცდილება. ასე რომ, ისინი ავითარებენ აპებს და ფუნქციებს, რომლებიც გასცდება Web2-ის საზღვრებს. სწორედ ამიტომ, სფეროს ექსპერტები თვლიან, რომ დროა, კომპანიებმა და მეწარმეებმა სოციალური მედია Web3-ზე გადააწყონ მომხმარებელზე ორიენტირებული, დეცენტრალიზებული და ინკლუზიური გზით.
მომხმარებლებზე ფოკუსირება
სანამ პლატფორმები ფუჭდება, ციფრული ეკონომიკა ყვავის. კრეატორები ეძებენ შესაძლებლობებს, გაზარდონ აუდიტორია და გაყიდონ პროდუქტები პლატფორმებზე.
ადამიანები, რომლებიც ქმნიან და ავითარებენ Web3 სოციალური მედიის აპლიკაციებს, პრიორიტეტი უნდა მიანიჭონ ავთენტურობას – Web3-ის მაკრო და მიკრო მისიებში – იქნება ეს ადამიანის Web3 შეხვედრაზე დასწრება და მსოფლიოს სხვა კუთხეში საუბარი, თუ უბრალოდ რაიმე ციფრული აქტივის შეძენა. თუკი ეს ავტენთურობა არ იქნება მწყობრში, ეს გამოიწვევს მომხმარებლების მხრიდან ინტერესის, შემოსავლის და კონტენტის დაგროვების შესაძლებლობის დაკარგვას Web3-ში.
იზრუნეთ ინკლუზიაზე
ერთი რამ, რასაც ძველი სოციალური მედიის ლიდერები კარგად აკეთებენ, არის ის, რომ მომხმარებლებს აძლევენ საშუალებას ადვილად გაუუქმონ გამოწერა იმ ადამიანებს, რომელთა ქცევაც სოციალურ პლატფორმებზე არაა მისასალმებელი მათთვის. მაგრამ ცოტა დრო დასჭირდა ტვიტერისა და სხვა სოციალური მედიის ლიდერებს აქამდე მისასვლელად.
Web3-ის შემქმნელები და დეველოპერები ნუ დაელოდებიან, სანამ კიბერკრიმინალები, ტროლები და სხვა საეჭვო პირები არ დაანგრევენ მასებს. Web3 კრეატორებმა სოციალური მედიის სივრცეში თავიდანვე უნდა იზრუნონ ინკლუზიურობისკენ, რათა შექმნან ციფრული გარემო, რომელიც იქნება მისასალმებელი, უსაფრთხო და მიმზიდველი რაც შეიძლება მეტი ადამიანისთვის.