fbpx

რა არის CPM?

CPM

რა არის CPM?

CPM შემდეგნაირად იშიფრება – Cost Per Mile ან Cost Per Thousand. ეს გულისხმობს იმას, თუ რა ფასი დაუჯდა ედვერთაიზერს რეკლამის 1000 ადამიანამდე მიღწევა.

წარმატების საზომი

იმას, თუ რამდენმა ადამიანმა დააკლიკა რეკლამაზე განსაზღვრავს CTR, ანუ დაწკაპუნების მაჩვენებელი. CTR აჩვენებს იმ ადამიანების პროცენტულ რაოდენობას, რომლებმაც ნახეს რეკლამა და შემდეგ დააწკაპუნეს მასზე. Cost per mile-ის წარმატება ხშირად შეიძლება შეფასდეს მისი CTR-ით, თუმცა არსებობს წარმატების სხვა გზებიც.

როდის გამოვიყენოთ CPM

CPM ყველაზე ხშირად გამოიყენება მარკეტინგული კამპანიებისთვის, რომლის შემქმნელებსაც სურთ, გააძლიერონ ბრენდის ცნობადობა და/ან მიაწოდონ მკაფიო გზავნილი მასებს. Cost Per Mile ყველაზე ხშირად გამოიყენება ბანერი რეკლამების სახით.

ტარიფები

სოციალური მედიის ვებსაიტებს, როგორც წესი, უფრო მაღალი ტარიფები აქვთ, თუმცა პლატფორმები განსხვავდება. მაგალითად, ფეისბუქი და ინსტაგრამი იხდიან უფრო მაღალ CPM-ს ვიდრე Twitter. განსხვავება ამ სამ პლატფორმას შორის მერყეობს $3.00-ში, რაც ასახავს ფასში განსხვავებას იმისდა მიხედვით, თუ რომელი ვებსაიტი აჩვენებს რეკლამას.

CPM-ის დადებითი მხარეები

CPM არის ფართოდ გამოყენებული ფასების მოდელი მარკეტინგში, რადგან ის ეფექტური გზაა რეკლამის განმთავსებლებისთვის, რომ მიაღწიონ დიდ აუდიტორიას. ეს იმიტომ ხდება, რომ Cost Per Mile ორიენტირებულია ნახვებსა და არა კლიკებსა ან კონვერტაციებზე. CPM ასევე მოგებიანია ბრენდის ცნობადობის კამპანიებისთვის, როდესაც მიზანი რეკლამის რაც შეიძლება მეტი ადამიანისთვის ჩვენებაა.

CPM-ის გამოყენების კიდევ ერთი დადებითი ასპექტი არის ის, რომ ის რეკლამის განმთავსებლებს აძლევს თავისუფლებას, მოაწესრიგონ თავიანთი ბიუჯეტი, რადგან ის არ არის დაფუძნებული დაწკაპუნებებსა ან კონვერტაციებზე. ეს შესანიშნავია მცირე ბიზნესისა და მცირე ბიუჯეტის მქონე კომპანიებისთვის.

დასკვნა

Cost Per Mile არის ფასების მოდელი, რომელსაც რეკლამის განმთავსებლები და ვებსაიტების მფლობელები იყენებენ რეკლამის ჩვენების ფასის დასადგენად ყოველ 1000 ნახვაზე. მარკეტინგის გუნდებმა უნდა შეაფასონ თავიანთი კამპანიის მიზნები, რათა დაინახონ, არის თუ არა CPM საუკეთესო ვარიანტი.

რა არის Backlink?

Backlink

Backlink (ასევე ცნობილი, როგორც inbound link, incoming link და one way link) არის ბმული, რომელსაც ერთი საიტიდან სხვა ვებსაიტის რომელიმე კონკრეტულ გვერდზე გადავყავართ.

რუბრიკის წარმდგენია

Share this post