fbpx

TikTok-ის კრეატორებს შეეძლებათ, კონტენტი მხოლოდ მოზრდილებისთვის გამოაქვეყნონ

TikTok-ის კრეატორებს შეეძლებათ, კონტენტი მხოლოდ მოზრდილებისთვის გამოაქვეყნონ

TikTok-მა გამოაცხადა, რომ პლატფორმა გააფართოვებს აუდიტორიის კონტროლის ფუნქციას და კრეატორებს საშუალებას მისცემს, შეზღუდონ თავიანთი ვიდეოები მხოლოდ ზრდასრულთა აუდიტორიაზე.

კრეატორებს ექნებათ შესაძლებლობა, შეზღუდონ 18 წლამდე მომხმარებლები მათი ვიდეოების ნახვისგან, თუ ისინი ფიქრობენ, რომ ეს შეუსაბამოა ახალგაზრდა აუდიტორიისთვის.

ეს ინსტრუმენტი, სახელწოდებით აუდიტორიის კონტროლი, არის მუდმივი ძალისხმევის ნაწილი, რათა TikTok-მა განახორციელოს თავისი პოლიტიკა, რომელიც კრძალავს სექსუალურ კონტენტს.

აუდიტორიის კონტროლი პირველად პილოტირებულ იქნა ამ წლის დასაწყისში ტიკტოკ LIVE-სთვის და ეს ფუნქცია ახლა ვრცელდება კრეატორებზე მოკლე ფორმის ვიდეოებისთვის. უახლოეს კვირებში ის ხელმისაწვდომი გახდება გლობალურად.

ივლისში TikTok-მა გამოაცხადა კრეატორის რეიტინგის სისტემა, რომელიც მიზნად ისახავს თავიდან აიცილოს შეუსაბამო კონტენტი თინეიჯერ მომხმარებლებთან. თუმცა, TikTok-მა ჯერ კიდევ არ მოგვაწოდა მომხმარებლის ასაკის გადამოწმების მეთოდი. ამჟამად, აპლიკაციის სრული ვერსიის გამოსაყენებლად უნდა იყოთ 13 წლის ან მეტი, მაგრამ ის არ ადასტურებს თქვენს ასაკს რეგისტრაციისას.

Twitter-ზე პოლიტიკური რეკლამები დაბრუნდა

Twitter

2019 წლის ნოემბერში Twitter-მა შეწყვიტა ფასიანი პოლიტიკური რეკლამის გაშვება. კომპანიის დამფუძნებელმა და მაშინდელმა აღმასრულებელმა დირექტორმა ჯეკ დორსიმ თქვა,

რუბრიკის წარმდგენია

Share this post