ინსტაგრამი ამატებს შეზღუდვებს თინეიჯერებისთვის განკუთვნილ რეკლამებზე
ინსტაგრამი ამატებს ცვლილებებს თინეიჯერებისთვის განკუთვნილ სარეკლამო გამოცდილებაში, რათა მაქსიმალურად შეზღუდოს მათთვის ზიანის მიყენება.
პლატფორმის პოსტში ნათქვამია, რომ ის კონტენტის რეკლამირებისას დაამატებს ფუნქციას „თინეიჯერებისთვის სპეციფიკური კონტროლი და რესურსები“. თებერვალში კი, ინსტაგრამი მოხსნის სქესს და რეკლამის განმთავსებლები ვეღარ დაინახავენ, რომელ სქესზე იქნება ორიენტირებული რეკლამა.
რეკლამის განმთავსებლები ასევე შეძლებენ გამოიყენონ მხოლოდ ასაკი და მდებარეობა მოზარდების სეგმენტზე მისაწვდომად, რაც, Instagram ამტკიცებს, ეხმარება პლატფორმას “უზრუნველყოს მოზარდებს ნახონ რეკლამები, რომლებიც განკუთვნილია მათი ასაკისთვის და პროდუქტები და სერვისები ხელმისაწვდომი იქ, სადაც ისინი ცხოვრობენ”. მარტში მოზარდებს ასევე ექნებათ მეტი გზა, მართონ რეკლამები, რომლებსაც ისინი ხედავენ.
ეს ყველაფერი დაიწყო Wall Street Journal-ის Facebook ფაილების გაჟონვიდან ერთი წლის შემდეგ, როდესაც დადგინდა, რომ „ინსტაგრამი საზიანოა [მოზარდების] მნიშვნელოვანი პროცენტისთვის, განსაკუთრებით თინეიჯერი გოგონებისთვის“.
ფაქტობრივად, არსებობს ახალგაზრდების ეპიდემია: დაავადებათა კონტროლისა და პრევენციის ცენტრების თანახმად, 2000 წლიდან 2007 წლამდე სტაბილური პერიოდის შემდეგ, 10-დან 24 წლამდე ასაკის ადამიანებში თვითმკვლელობის მაჩვენებელი 56 პროცენტით გაიზარდა 2007 წლიდან.